Klachtenregeling

print

Bent u niet helemaal tevreden?

Het incasseren van onbetaalde vorderingen is een intensieve klus. Het team van Incassocenter doet elke dag haar uiterste best om dit zo goed mogelijk te doen. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent en een klacht heeft, welke klacht u ons graag wilt laten weten. Hieronder vindt u onze klachtenregeling.

Het doel van de klachtenregeling is uw klacht gestructureerd te ontvangen en naar tevredenheid af te handelen.

Laat dan van u horen

Als u ontevreden bent en u een klacht wilt indienen, moet u dat schriftelijk doen. Wij hebben van u dan (in elk geval) de volgende gegevens nodig.

  • Uw dossiernummer
  • Uw bedrijfsnaam
  • Uw volledige voor en achternaam
  • Uw adresgegevens
  • Uw telefoonnummer
  • Uw E-mailadres
  • Eventuele Bijlagen

U e-mailt uw klacht naar customercare@incassocenter.nl  Omschrijf duidelijk uw klacht. Probeer uw klacht bondig en to-the-point te houden, dit zorgt ervoor dat wij sneller kunnen reageren.

Wat gebeurt er met mijn klacht?

Nadat wij uw klacht hebben ontvangen, sturen wij u een schriftelijke ontvangstbevestiging. Wij streven ernaar om eerst telefonisch contact met u op te nemen over de inhoud en de afhandeling van de klacht.  Wij streven er naar om uw klacht binnen 7 dagen af te handelen.

In onze reactie leest u of uw klacht is toegewezen of afgewezen en waarom. Als uw klacht is toegewezen, dan leest u ook hoe wij de klacht hebben opgelost of nog zullen oplossen. Als uw klacht is afgewezen, dan hoort u uiteraard ook gemotiveerd waarom en dan krijgt u informatie over wat u verder kunt doen. Wij registreren uw klacht en de afwikkeling daarvan.

Contact with us
Direct Contact
Incassocenter beantwoordt graag al uw incasso vragen.
010-310 8000

    BEL ME TERUG